20. 11. 11

V pričakovanju...

Tokrat sem naredila čestitko za katero idejo sem imela že dolgo v mislih. Nestrpno sem čakala na Vladkine slovenske napise in jih končno dočakala. Moram povedati, da sem bila na delavnici, ki jo je Vladka imela v Kopru in ni mi žal, pravzaprav komaj čakam, da dogodek ponovimo. Vladka hvala še enkrat, da deliš svoje ustvarjalne ideje z nami.
No, tukaj je... čestitka z božičnim motivom.



                                           










 

6 komentarjev:

  1. Res smo se krasno ujele in jaz tudi srčno upam, da še ponovimo kakšno tako srečanje in izmenjamo izkušnje. Bilo to je krasno spoznati in bile ste zelo pridne :)) Prav zanimivo je pogledati, kako si za ozadje uporabila več različnih napisov. Dobro si to naredila. So tako nove te štampiljke, da ste jih dobile še čisto vroče :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, bilo je res super!! Voščilnica je čudovita. zelo mi je všeč, kako si z napisi ustvarila ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in krasno si jo skombinirala z "zlatim" :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri meni te čaka presenečenje :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe štampiljke, pravzaprav mi je tale sveta družina zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)