7. 2. 13

Moja prva Tilda

Motiv male Tilde mi je bil vedno všeč ampak, ker navadno Magnolia štampiljke krasijo bogato narejene čestitke s krasno pobarvanimi motivi, sem bila nekako skeptična  glede njene izdelave...tudi zato, ker imam raje preproste variante.
No, pa se je zgodilo, da je imela Tina rojstni dan...ja, tudi njen bonbonček je privlačen ampak bolj me je zamikala misel, da bi se tudi sama preizkusila v tem, zame novem, izzivu.
Kmalu sem ugotovila, da nimam nobene Tildine štampiljke. Ampak usoda je želela, da sem med iskanjem našla en odtis, ki sem ga dobila z Simoninim bonbončkom. Hura... takoj sem vedela... ta bo za Tino.
Kje zdaj začeti? Najprej sem jo morala pobarvati. Poskusila sem z Distress inki. Ker je moja zbirka Distessov zelo omejena, sem pač morala uporabiti barve, ki jih imam na izbiro. Takoj sem ugotovila, da moja Tilda ne bo imela angelskega videza. :)) tako kot tudi ozadje ne bo okusno "pocukrano". 
Izbrala sem skladne papirje in dodala metuljček (nov nakup :)) ). In tako je nastala  moja prva  Tilda... drugačna od Tininega krasnega stila ampak vseeno lepa.  Moram priznati, da sem se kar ogrela in da definitivno ni moja edina in zadnja... samo kupiti bom mogla kakšno štampiljko in nabaviti več Distressov.













My very first Tilda... I'm entering this card to:






16 komentarjev:

  1. Čestitke za prvo Tildino voščilnico, ki je čudovita.
    Tina jo bo zagotovo zeloooo vesela.
    Veš tudi moje Tilde pa tudi od ostalih so drugačne, a to zato, ker ima vsaka ustvarjalka svoj stil in vsaka roka ima drugačen grif-meni se zdi to očarljivo.
    Kaj lahko vse naredimo z domišljijo in z enako štampiljko. Unikat, ki je neponovljiv, neprecenljiv, vsaj jaz tako razmišljam.
    Srečno na tvoji poti v svet Magnolinih štampiljk. Kar nadaljuj.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se pa strinjam s tabo, da so Tinine krasne in da je Tina prava mojstrica.(da ne bom narobe razumljena)

      Izbriši
  2. Čudovita je. In tako lepo pobarvana, da sloh nisem imela občutka, da si bila kaj omejena pri barvah :-)

    Je pa vedno luštno kupit kaj novega, mene običjano potem zanese in pridem domov s polno vrečko ;-)

    Lep podaljšan vikend,
    K.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je Klara!!!! Hvala ti!!!!
    Kar tako naprej!!
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  4. Your card is beautiful. I love your sweet Tilda image and the colours and details you have added are gorgeous.
    Thank you for entering your card into the Joanna Sheen Challenge.
    Sue

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav simpatična Tildka. Všeč mi je kombinacija barv in vzorcev,ki si jih ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  6. it's goegeous. I really love the butterfly. Thanks for joining at One Stop Craft Challenge: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno voščilnico si naredila in Tildo zelo lepo pobarvala! Naj se še tako zelo zelo trudimo, nikoli ne moremo narediti isto, če tudi bi imeli vse, tudi material. Zato je vsak izdelek unikat in del nas :-)) Zelo mi je všeč in hvala, ker si se nam pridružila tdui pri OneStopCraftChallenge :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Po pravici povedano, obožujem Tildine voščilnice, ampak se tudi sama trudim, da so čim manj okrašene ... sama ne maram pprevč okrašenih, zato mi je tvoja še posebej vše. Tini pa bo tudi sigurno. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav čudovito si naredila, sploh če praviš, da je ta prvič. Barve so prav ljubke. Ful mi je všeč metuljček.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako to je, tudi z malo se da narediti veliko :) Všeč mi je, kar si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si jo izdelala, luštna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako lepo si uporabila Tildo, tako super si jo pobarvala...da ti dajem zeleno luč za nabavo Distresov in štampiljk :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh my ... your Tilda is so beautifully coloured!
    Great job!!!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Končno mi je uspelo pokukati še k tebi. Tale Tildika je prav luštkana. Včasih zadostuje le ena barva...
    Preprosta in lepa!
    Barbara GR :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)