16. 5. 15

Mademoiselle Chanel

Za ljubiteljico Coco Chanel Mademoiselle parfuma... za njenih prvih 50 let. Čestitka, po mojem mnenju, ni ravno dodelena. Ker nikakor nisem imela inspiracije, sem bolj improvizirala. Ampak važno je, da je bila slavljenki všeč. : )
In, ker je na njej nekaj zlatega jo prijavljam na izziv "Ko me inspirira 36#".





 
 
 
 
 
 

12 komentarjev:

  1. Meni je zelo všeč, res dobra ideja in tudi izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo dobra ideja in res super narejeno.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo dobra improvizacija. Jako lijepo napravljeno.
    Lp;Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra ideja in izvedba. Steklenička kot prava. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Od same radovednosti sem šla gledat originalno stekleničko. :-)) Zadela si v nulo. :-) Fantastična čestitka. Po mojem mnenju je popolna in čudovito dodelana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav fajn si izdelala tole stekleničko, prav elegantna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica v obliki stekleničke parfuma - super ideja. Zelo lepo si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Po mojem se je prejemnica usedla na rit, ko jo je zagledala. Jaz bi se že, ker je narejena v nulo, original. Super.

    OdgovoriIzbriši
  9. obožujem voščilnice v različnih oblikah in tale je fantastična!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Klara...morala bi biti navdušena nad njo. Tako čudovita je, da je pravo veselje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Svetovna je. Prejmnica je bila zagotovo navdušena, tako da se en sekiraj z malenkostmi, ki jih vidiš samo ti :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)