24. 10. 15

Ponovno žrebanje!!!

Drage ustvarjalke, v prejšnji objavi sem izžrebala dobitnico bonbončka Tino Baša. No, Tina se je lepo zahvalila in se odločila, da se darilcu odpove in s tem da možnost sreči, da izbere  eno izmed vas. Tina je tako povedela: "Za srečo sem ful vesela...jo vzamem kot dobro znamenje!!! Imam pa občutek, da je prav, da jo predam naprej... malo tudi kot zahvalo za vse zaupanje, ki mi ga izkazujete. Pa bom stisnila pesti, da nagrado dobi kakšna začetnica, ki si šele dela zalogo." Upam, da Tina ne bo jezna, ker sem jo citirala. Zelo spoštujem in cenim njeno odločitev zato sem žrebanje ponovila, tokrat bolj na hitro. In dobitnica bonbončka je...


 
 


 
Ker me je Tina nalezla z njenim altruizmom in dobrim namenom, sem se odločila, da eno majhno presenečenje podarim tudi moji 100. spremljevalki Valentini Bizjak, ki je tudi pustila komentar v "bonbončkovi" objavi. Čestitke punci. Prosim Matejo in Valentino, če mi pošljete vajine podatke na moj mail. Vsem vam pa želim miren in sončen vikend. : )


8 komentarjev:

  1. ja, tina je res zlata, čestitke mateji in valentini!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo od Tine in čestitke Mateji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tina je pa res zlata punca! :-) Čestitke Mateji in Valentini.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tinina gesta je res hvale vredna!
    Hvala tudi tebi, Klara za tole lepo presenečnje. :)
    In hvala vsem za čestitke.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina je zakon in čestitke obema izžrebanka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oppa tole pa je lepa gesta iz Tinine strani :)! Čestitke novima izžrebankama!

    OdgovoriIzbriši
  7. To je pa res bilo za kapo dol... Sicer pa komaj čakam, da kaj novega objaviš, vem, da nastaja kaj zelo lepega... LP:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)