11. 2. 13

Navdihujoča inspiracija

Tokrat je bila Vladkina inspiracija tudi meni v navdih... Takoj, ko sem videla tehniko table se je posvetila lučka (hvala Vladka). Točno to sem potrebovala za izdelavo čestitke, ki mi je bila naročena za matematičarko in njenih 40 let. Naredila sem jo že prejšnji teden ampak ker slavljenka komaj jutri praznuje, sem želela malo počakati z objavo. Ja, lahko bi potrpela še en dan vendar mi nekaj ni in ni dalo miru. 
In tu je moja šolska tabla. Račune sem izpeljala iz letnice rojstva do rezultata, ki je število njenih let. Mogoče so številke malo preveč bele...ne vem, se mi zdi, da napis ne pride toliko do izraza. Kot ozadje so se mi zdele tele deščice super varianta. Pa še rožica in metuljček za popestritev vse te sivine. 















18 komentarjev:

  1. joj kako je krasna!!! res prava tabla in kako lepi si jo okrasila. čudoivta! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, super ideja za učiteljico. Lepo si tole uštimala. Vladkini izdelki so pa tudi vedno super inspiracija ;-)

    lp,K.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam z Mojco...krasna je...številke so ravno prav bele...trakec in roza barva pa data piko na i!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vauuuu, tale je pa zmagovalka. Čisto prava tabla in tako po šolsko popisana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo so mi všeč imitacije lesa kot tudi table in potem ni dvoma, da mi je tvoj izdelek všeč. Se mi zdijo prav zabavni ti izračuni in verjamem, da bo slavljenka zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole ti je super uspelo. Všeč mi je ideja z letnico, pa deske zadaj so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  7. Top, kako lepa v kombinaciji z lesom, tudi moj favorit.
    Bravo in čestitke
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Super tablo si naredila in zelo mi je všeč lesena podlaga. To z računi pa je tudi super pogruntavščina, da na skrit način dodaš slavljenkino število let ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav vse na tej voščilnici si super pogruntala in speljala. Enkratna je z vsemi svojimi detajli. LP!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica! Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, kakšna super ideja in izvedba!!! Tablo si tako lepo popisala, da je vsega ravno prav in papir v ozadju z vsemi dodatki jo naredijo res krasno. Vesela sem, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je ♥. Prav vse na njej je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo tale "tabla" je res lepa, obenem pa super ideja!!! Kombinacija je prava... tabla in "lesena" podlaga. lp :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno voščilnico si naredila. Imitacija lesa, popisana tabla, čudovito:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepa voščilnica - kombinacija les in "tabla" je enkratna! Sedi odlično pet!!! :-)
    Pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)