13. 12. 19

Išče se živ

Tokrat sem se malo poigrala s Sizzixovimi šablonami in Distress inki. Tega božička imam že nekaj časa, ampak ni nikoli prišel na vrsto, ker me nekako ni prepričal njegov pogled. Pa sem rešila težavo in mu nadela sončna očala. Zdaj mi je veliko bolj všeč.


Svojega božička prijavljam na prvi izziv v Veseli hiški, kjer želijo videti "Praznično vzdušje".





7 komentarjev:

  1. jej, kako sem se nasmejala temu frajerju! :-) Upam, da ga najdejo do božiča. :-) Krasna, domiselna in zelo lepo izdelana voščilnica. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, pa je res pravi frajer s temi sončnimo očali. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svetovno si uporabila wanted motiv in tale rock božiček ga seka na polno :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow ! Tvoj božiček ni samo prazničen, ampak tudi full cool ! Če ga katera najde do Božiča naj ga pošlje v Veselo hiško... Hvala, da si se nam pridružila s to neverjetno domiselno voščilnico in naj se ti sreča nasmehne.
    Objem, Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se znašla, da sta zadovoljna oba - ti in Božiček.
    Hvala, ker svoj ustvarjalen dotik deliš v Veseli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)