20. 11. 19

KOSMATO

Pa smo že pri drugem novembrskem izzivu. Kot sem že v prejšnji objavi omenila, imam ta mesec to čast, da sem gostja na CRAFT-talnici, kjer vas tokrat vabimo k ustvarjanju na temo "kosmato".


Priznam, da je bil to zame kar velik izziv, saj sem želela uporabiti kar največ materiala, ki sem ga dobila od Tame's world, novembrskega sponzorja CRAFT-alnice.



Za ozadje sem uporabila papir iz seta Shabby Memory. Nanj sem zalepila kos modrega filca, iz katerega sem najprej izrezala krog. Filc sem uporabila tudi za izdelavo škratove kapice. Dodala sem tudi napis iz seta štampiljk Big Top Birthday.


Moram reči, da sem z rezultatom zadovoljna, saj je na čestitki moj gospod škrat popolnoma kosmat.
Zdaj pa že komaj čakam, da vidim vaše "kosmate" voščilnice.







6 komentarjev:

  1. Lej jo lejo kosmato zadevico -bjštr škratek 100 na uro in res huda ideja :).

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je pa tvoj škratek posrečen! Simpatična faca. Ta je vzel vodilo movembra čisto zares. :-) Lepo si se poigrala s filcem. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ijuuj ti luštni severni škratki so tako popularni v prazničnih dneh.
    In res všečen je, ko tako samo moli nos izpod kape ter svoj mehko belo brado.
    Všeč mi je, kako si se znašla z uporabo filca. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je - tako zelo lepo si združila poslan material. Prav z veseljem bi srečala tegale škratka v živo :-)
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno narejeno, takoj, ko si mi poslala fotko sem kar zazijala. Prima si tole izpeljala. Hvala ti, da si naša gostja v Craft-alnici. LpGoga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)