16. 8. 15

Ob rojstvu

Ponovno nisem mogla brez Tininih šablonc in štampiljk. Preprosti čestitki ob rojstvu... narejeni malo drugače.
Slikce niso ravno v pravih barvnih odtenkih. Poskusila sem jih čimbolje ujeti v objektiv. : p


 
 





Čestitki prijavljam na:
Ko me inspirira #39 - Rojstvo
Galerija meseca avgusta
Craftalnica izziv #140 - Karkoli

 
 
 
 

14 komentarjev:

  1. Super, samo silhuetke, pa tako dobro izpade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je odlična ideja in izvedba. Prav dopadejo se mi tile negativi. Hvala, da ustavrjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja. Zelo všečno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč sta mi, ker sta malce drugačnih barv...Krasno izpade silhueta žirafe :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osnova je v bistvu rjav eco papir vendar mi je svetloba pri fotografiranju malce ponagajala.

      Izbriši
  5. Fantastični sta. Ideja z negativi Tininih šablon je res nekaj posebnega.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni sta. Ideja, kako lahko tudi iz negativov nastane lep izdelek. Zelo sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni sta. Ideja, kako lahko tudi iz negativov nastane lep izdelek. Zelo sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako fajn izgledata žirafi kot negativ :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super domiselno si izdelala ti voščilnici. Všeč sta mi 100 na uro. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Oppa tole pa zna postati klasika - fantastična ideja z negativom in pridihom nežnosti s pavz paprijem in organza trakcem :). Šmetna koliko lepih objav sem zamudila pri tebi :(...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)