25. 6. 18

Easel card

Ne morem verjeti, kako čas beži. Že več kot leto in pol je minilo od moje zadnje objave. Tako je, ko ti drugi načrti vzamejo večino časa in moraš "malo manj" pomembne stvari dati na stranski tir. No, da spravim malo prahu dol s svojega bloga, vam danes pokažem čestitko za dekle, ki obožuje konje. Konja sem pozlatila z Deco transfer folijo (dobite jo tudi v Rayherju). Pozlačen efekt se, na žalost, na fotografiji slabo vidi. Čestitka je narejena s pregibom, zato izkoriščam priložnost in jo prijavljam na 213 izziv Craftalnice: EASEL CARD.






Napis Vse najboljše je izrezan s šablono Najlepšega para. Čestitko lepim tudi v Tinino galerijo meseca junija.

15 komentarjev:

  1. Prav lepo te je spet "srečati". :-) Voščilnica je fantastična, dodelana v nulo in čudovito barvno usklajena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodosla! Kako krasna voscilnica je tole! Kako pa si pozlatila konja? Povej kaj vec ;) Zelo mi je vsec, kako si v sliko vkomponirala ime!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo Barbara, konja sem pozlatila z zlato folijo in sicer tako, da sem sliko sprintala na laserskem printerju, nanjo položila folijo in dala skozi laminator. Folija se s toploto prime na print. :)

      Izbriši
    2. Klara, uau! Sem navdusena!! Ce bos se kdaj tole pocela, prosim pofotkaj postopek. <3

      Izbriši
  3. Tale konj je TOP -je to print, štampilkja, si risala sama? Fantastično vse vkup in lepo da si se spomnila pobrisati prah iz bloga in nam pokazala tole fenomenalno stvaritev :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena, slika konja je print. Slikco sem našla na netu in jo malo predelala ter vstavila ime. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si poudarila glavni motiv s pozlato. Ime se tako prefinjeno zlije z motivom! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuu, to pa je zanimiva tehnika. Hvala za razlago. Konj in sama voščilnica sta fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako lepo, da si spet med nami in to ravno na naš izziv :-)) Všeč mi je tvoja easel voščilnica in zelo lepo zlata je :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno in pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna, zelo lepo si polepšala že zelo lepega konja.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. This is such an incredible looking birthday card, I love how it is standing up. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.
    World of Animals

    OdgovoriIzbriši
  10. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  11. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  12. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaša mnenja... :)